mentes élet

mentes élet

2015. február 22., vasárnap

Laktózmentes palacsinta

Laktózmentes és gluténmentes palacsinta túrótöltettel, kakaó öntettel és tejszínhabbal :)


Most eritrittel ízesítettem mindent, ugyanis az eritrit nagy előnye, hogy 0 kalória, 0 g szénhidrát van benne és 0 a GL indexe.

3 tojásból, hajdina és rizslisztből, laktózmentes tejből, kicsi szódából, egy csipet sóból, egy csipet szódabikarbónából és eritritből palacsinta tésztát kevertem. Olívaolajon kisütöttem.

Túróból, eritritből, citromléből tölteléket csináltam bele. ( De lehet kapni már xilittel ízesített lekvárokat is, ha valaki azt jobban szereti.)

20 dkg vajból, 18 ek. laktózmentes tejből, eritritből (ízlés szerint), 2-3 ek. kakaóból egy kis edényben, tűz fölött öntetet csináltam.

Végül fölvertem a laktóz- és cukormentes tejszínhabot egy kis eritrittel.

Íme a finom desszert :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése